انتقاد ایتالیاییها از عملکرد طارمی؛ مهدی «گلزدن» را در پورتو جا گذاشته است

پس از دیدار شب گذشته اینتر و یوونتوس و عملکرد ضعیف طارمی در این بازی، نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا در نقد مهاجم ایرانی افعیها نوشت: «طارمی شناسنامهاش (گلزنی) را در پورتو جا گذاشته است.» همچنین کوریره دلواسپورت درباره طارمی نوشت: «ناامیدکننده.»
جوزپ برگومی، بازیکن پیشین اینتر در انتقاد به عملکرد مهدی طارمی در بازی اینتر مقابل یوونتوس به اسکای اسپورت گفت: «طارمی نباید اجازه میداد توپ را از او بگیرند. باید بدنش را در مسیر توپ قرار میداد، اما توپ را از او گرفتند.»
همچنین کوریره دلواسپورت درباره طارمی نوشت: «ناامیدکننده؛ به خصوص از لحاظ نگرش. او ناگهان خودی نشان داد و با یک ضربه آکروباتیک دیدنی روی دروازه یوونتوس خطر ایجاد کرد. با این وجود، صحنه فوق فقط یک جرقه بود و بعد از هدر دادن یک ضد حمله، کار طارمی در زمین به پایان رسید.»
فابیو کاپلو، مربی باسابقه ایتالیایی در انتقاد به تعویضهای اینزاگی گفت: «شاید برای انرژی دادن به تیم بود، اما من هرگز باستونی و دیمارکو را تعویض نمیکردم. اینتر در نیمه اول بیشتر از سمت راست، با دامفریس و پاوار، خطرساز شد، اما نقطه قوت اصلی این تیم معمولاً در جناح چپ است. چرا باید کل این ساختار را تغییر داد؟ علاوه بر این، بازیکنان تعویضی نتوانستند تغییری جدی در روند بازی ایجاد کنند.»
آندرهآ استراماچونی، سرمربی پیشین اینتر همنظر با کاپلو درباره تعویضهای اینزاگی گفت: «ما درباره ۲ بازیکن معمولی صحبت نمیکنیم؛ مارکو و باستونی در دقیقه ۶۲ از بازی خارج شدند، در حالی که هنوز زمان زیادی تا پایان باقی مانده بود. هر دو هم با ناراحتی روی نیمکت نشستند.»
مهدی طارمی مهاجم ایرانی اینتر در بازی مقابل یوونتوس از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و ۶۲ دقیقه در زمین بازی کرد. او در نیمه دوم و زمانی که میتوانست در یک ضدحلمه تیمش را به گل برساند آن موقعیت را هدر داد تا با واکنش شدید اینزاگی مربی اینتر همراه شود.
اینزاگی بعد از این اتفاق بلافاصله طارمی را از زمین بازی بیرون کشید تا شرایط برای مهاجم ایرانی اینتر در این تیم سختتر از گذشته شود. طارمی تاکنون در هزار و ۲۲۴ دقیقه برای اینتر بازی کرده و سه گل و پنج پاس گل از خود بر جای گذاشته است.