شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

مصاف حساس رئال مادرید و پاریسن ژرمن درلیگ قهرمانان اروپا

 

دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با دیدار رئال مادرید و پاریسن ژرمن فرانسه و پورتو پرتغال و لیورپول انگلیس پیگیری می‌شود.

در ادامه دور رفت این رقابت‌ها، شب چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه (۱۴ فوریه) در حساس‌ترین بازی، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان پاریسن ژرمن فرانسه است.

رئال که در رقابت‌های این فصل لالیگا نتایج پرنوسانی گرفته و با صدر جدول نیز فاصله زیادی دارد، برای اعاده حیثیت به مصاف مهمان پرمهره خود قرار خواهد گرفت و به دنبال سه امتیاز بازی رفت است تا خیالش برای دیدار برگشت راحت باشد.

اگر کهکشانی‌ها امشب در برابر سن ژرمن نتیجه لازم را کسب نکنند، این احتمال وجود دارد تغییراتی در راس کادر فنی آن‌ها صورت گیرد.

در سوی دیگر میدان، پاریسن ژرمن نیز که این فصل با جذب نیمار فوق ستاره برزیلی از بارسلونا، جنجال زیادی به پا کرد، به دنبال این است تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان به مقام قهرمانی برسد. یاران نیمار به دنبال عبور از سد میزبان قدرتمند خود هستند تا با صعود به مرحله بعد، گام بلندی برای فتح این مسابقات بردارند.

در دیگر بازی امشب نیز پورتوی پرتغال پذیرای لیورپول انگلیس است. پورتو که این فصل در لیگ برتر پرتغال رقابت شانه به شانه‌ای با بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون دارد با روحیه‌ای خوب رودرروی مهمان نامدارش قرار خواهد گرفت و در پی کسب پیروزی برابر لیورپول است چون بازیکنان این تیم به خوبی می‌دانند درصورتی که نتوانند نتیجه لازم را درخانه کسب کنند، کار بسیار سختی در جهنم آنفیلد خواهند داشت.

در سوی دیگر میدان، لیورپول نیز که در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جزو تیم‌های بالای جدول است و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شده، به دنبال کسب حداکثر امتیاز در این بازی خارج از خانه است، تا در بازی برگشت خیالی آسوده تر داشته باشد. چهار بازی دیگر دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روزهای سه شنبه و چهارشنبه، اول و دوم اسفند (۲۰ و ۲۱ فوریه) برگزار خواهد شد.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More