شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

مصاف حساس ایران و آرژانتین در لیگ والیبال ملت‌های جهان

 

ملی پوشان والیبال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان رودرروی میزبان خود آرژانتین قرار خواهند گرفت.

هفته دوم این دوره از مسابقات، از شامگاه جمعه با برگزاری دیدارهای گروه‌های مختلف آغاز می‌شود وطبق برنامه در گروه هفتم که با حضور چهار تیم آرژانتین، ایران، ایتالیا و کانادا در شهر «سن خوآن»، آرژانتین برگزار خواهد شد، بامداد شنبه، دوازدهم خرداد (۲ ژوئن) تیم ملی ایران در نخستین بازی خود دراین هفته به دیدار آرژانتین میزبان می رود.

ملی پوشان والیبال ایران که در پایان بازی‌های هفته نخست صاحب یک برد برابر استرالیا و دو شکست مقابل فرانسه و ژاپن هستند و با کسب ۳ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند، برای جبران نتایج ضعیف هفته نخست چاره‌ای جز پیروزی مقابل میزبانشان ندارند.

در آن‌سوی میدان آرژانتین نیز در هفته اول متحمل سه شکست پیاپی شد و برای جبران نتایج ضعیف خود درپی کسب پیروزی برابر ایران در حضور تماشاگران خودی است. در دیگر بازی این گروه نیز دو تیم کانادا و ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

دراین حال، ایگور کولاکویچ، سرمربی تیم ملی ایران و سعید معروف، کاپیتان این تیم در نشست خبری پیش از بازی با آرژانتین از آمادگی بازیکنان این تیم برای برتری مقابل آرژانتین خبر دادند.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم ملی ایران درباره بازی با آرژانتین به خبرنگاران گفت: «با تیم‌های بسیار خوب و قدرتمندی دراینجا هم گروه هستیم و مطمئنا چیزهای زیادی از بازی مقابل این تیم‌ها خواهیم آموخت. من امیدوارم در این هفته شاهد تورنمنت خوبی باشیم».

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران هم با اشاره به عملکرد ضعیف این تیم در هفته نخست گفت: «ما در حالی برای اولین بار به آٰرژانتین آمده‌ایم که دو بازی از سه بازی هفته گذشته‌مان را باخته‌ایم. به جایی آمده‌ایم که تیم‌های خیلی بهتری حضور دارند. سعی می‌کنیم عملکرد خیلی بهتری از خودمان به نمایش بگذاریم».

تیم ملی ایران در دوبازی بعدی خود در هفته دوم لیگ والیبال ملت‌های دنیا، بامداد یکشنبه، سیزدهم خرداد (۳ ژوئن) به مصاف ایتالیا می‌رود و شامگاه یکشنبه رودرروی کانادا قرار خواهد گرفت.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More