شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

طارمی در پرسپولیس ماندنی شد

 

جدایی آقای گل فصل قبل لیگ برتر از جمع سرخپوشان پایتخت منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، براساس اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران موضوع جدایی مهدی طارمی از این تیم منتفی شد و این مهاجم به زودی خود را به اردوی سرخپوشان در اوکراین معرفی خواهد کرد.

مهدی طارمی طی روزهای گذشته به دنبال جدایی از پرسپولیس و حضور در یکی از تیم‌های اروپایی بود، اما مسئولان این باشگاه به مهاجم گلزن خود اعلام کردند که تنها در صورت دریافت مبلغ یک میلیون یورو رضایتنامه او را صادر خواهند کرد.

طبق اعلام محمدعلی ترکاشوند، معاون باشگاه پرسپولیس و مسوول نقل و انتقالات این تیم، این بازیکن در نهایت تصمیم خود را برای حضور در جمع پرسپولیسی‌ها گرفته و به زودی به اردوی سرخپوشان اضافه خواهد شد.

طارمی شب گذشته با اعلام این موضوع به مسوولان پرسپولیس، آنها را به تکاپو برای دریافت ویزای مربوط به حضورش در اوکراین که محل برگزاری اردوی سرخپوشان است، کرده و در صورتی که امروز ویزایش نهایی شود، به کیف سفر خواهد کرد.

مهدی طارمی که از چندی قبل تمامی اخبار مهم مربوط به نقل و انتقالاتی را به خود اختصاص داده بود و از حضورش در یونان، قطر، چین و ژاپن و ... اسم برده می‌شد، در نهایت با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفت در سال منتهی به جام جهانی بهترین تصمیم را در خصوص آینده‌اش اتخاذ کند و در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ حضور یابد.

این مساله طی روزهای اخیر مورد توجه بازیکنان پرسپولیس و هم‌تیمی‌های طارمی نیز قرار گرفته بود و آنها با انتشار پست‌های خواهان بازگشت او به جمع خود بودند. در نهایت طارمی که برای جدایی از جمع سرخپوشان به مجوز از سوی باشگاه و پرداخت مبلغ مدنظر آنها احتیاج داشت، با توجه به اینکه پیشنهادات وارده چندان از نظر مالی و البته کیفی نمی‌توانستند خواسته‌های طرفین را برآورده کنند، ترجیح داد با اعلام آمادگی برای بازگشت و حضور در جمع این تیم، برای فصل هفدهم نیز پیراهن شماره 9 را بر تن کند.

با حضور مهدی طارمی در این تیم برانکو و مسوولان پرسپولیس موفق شدند عملکردی موفق در حفظ اسکلت اصلی تیم از خود به جا بگذارند و تنها سروش رفیعی از جمع ستاره‌ها جدا شده و با توجه به حضور چند مهره کارآمد آنها همچنان مدعی جدی فصل آینده خواهند بود.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More