شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

شکست ایران مقابل کانادا در لیگ والیبال ملت‌های جهان

 

هفته دوم رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان، با ناکامی تیم ملی ایران برابر کانادا خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران در شب پایانی بازی‌های هفته دوم این دوره از مسابقات و در دیدارهای گروه هفتم که در شهر «سن خوان»، آرژانتین برگزار می شد، بامداد دوشنبه، چهاردهم خرداد (۴ ژوئن) تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود رودرروی تیم جوان و قدرتمند کانادا قرار گرفت و در پایان نتیجه را ۳-۱ به حریفش واگذار کرد و متحمل دومین شکست خود در این هفته شد.

دراین دیدار، تیم ملی ایران نتوانست بازی خوبی ارائه کند و بازیکنان این تیم به دلیل خستگی زیاد نتوانستند مقابل کانادا حرفی برای گفتن داشته باشند و در مسابقات دور اول، دوم و چهارم و با نتایج (۲۲-۲۵، ۲۲-۲۵ و ۲۱-۲۵) مغلوب این تیم شدند و تنها مسابقات دور سوم را با نتیجه (۲۵- ۲۱ ) از آن خود کردند.

دراین مسابقه، امیر غفور با کسب ۱۹ امتیاز بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرد و عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. در دیگر بازی این گروه نیز تیم آرژانتین با پیروزی ۳ به صفر مقابل تیم قدرتمند ایتالیا شگفتی این هفته را رقم زد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم ملی والیبال ایران در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت:«برای ما ست سوم بسیار مثبت بود چرا که نشان دادیم می‌توانیم در شرایط سخت بازی کنیم. شروع بازی برای ما واقعا قدرتی بود، اما بدون انرژی نمی‌توان بازی کرد».

وی افزود:«هرچند بازی را واگذار کردیم، اما بازیکنان نیمکت‌ نشین برای ریکاوری انرژی به ما کمک کردند. از این که جنگیدیم و توانایی خودمان را امروز نشان دادیم، خوشحالم».

تیم ملی والیبال ایران که در پایان بازی‌های هفته دوم با کسب ۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد برای برگزاری دیدارهای هفته سوم امروز راهی روسیه می شود.        

ملی پوشان والیبال ایران در بازی‌های هفته سوم در گروه یازدهم با تیم‌های روسیه، برزیل و چین همگروه هستند و در نخستین بازی خود نیز روز جمعه، هجدهم خرداد (۸ ژوئن) به مصاف چین می‌روند. دیدارهای این هفته در ورزشگاه «اوفا آرنا»، شهر اوفا، روسیه برگزار خواهد شد.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More