شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

زلاتکو دالیچ: برانکو یکی از بهترین مربیان کرواسی است

 

سرمربی تیم ملی کرواسی با بیان اینکه تیم ملی ایران یکی از بهترین های آسیاست، گفت: کی روش تیم خوبی درجام جهانی خواهد داشت.

زلاتکو دالیچ که برای دو بازی مرحله پلی آف جام جهانی 2018 روسیه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی انتخاب شد موفق به صعود به جام جهانی با کروات ها شد تا سران فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد این مربی موفق را تا پایان بازی های جام جهانی 2018 تمدید کنند.

دالیچ در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا درباره موفقیت با تیم ملی کرواسی در راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه گفت: من ۶ سال در فوتبال آسیا کار کردم و تجارب زیادی به دست آوردم و توانستم سطح دانش خود را بالا ببرم. هر بازی در العین یا الهلال برای من یک درس بود و چیزهای زیادی هم یاد گرفتم. نتایج خوبی در العین داشتم و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد ما خوب بود. درباره حضور در تیم ملی کرواسی هم باید بگویم که من می دانستم کرواسی بازیکنان خوب و آماده ای در ترکیب خود داشت، اما در مرحله گروهی خوب نتیجه نگرفت تا اینکه در پلی آف انتخابی جام جهانی توانستیم موفق شویم.

وی تصریح کرد: صعود به جام جهانی بسیار خوب و عالی بود. این بهترین پیشنهاد برای من بود تا در تیم ملی کشورم که ستاره های شناخته شده ای دارد کار کنم. آرزویم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که به آن نرسیدم و حالا به جام جهانی رسیدم که آرزوی دیگر من بود.

دالیچ که دوستی دیرینه ای با برانکو ایوانکوویچ هموطنش و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دارد درباره این مربی اظهارداشت: برانکو دوست نزدیک من است و کمک های زیادی کرده و صحبت های خوبی با من داشته است. ما درباره مسائل مختلفی صحبت می کنم. می دانم برانکو توانست پرسپولیس را قهرمان ایران کند و به نیمه نهایی آسیایی برود. او انسان بسیار خوبی است و یکی از بهترین مربیان کرواسی است.

وی همچنین درپایان درخصوص تیم ملی ایران گفت: می دانم ایران عملکرد خیلی خوبی در انتخابی جام جهانی داشته است و تیم خیلی خوبی است.  کی روش روش عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما بگذارید ببینیم ایران و کرواسی در یک گروه قرار می گیرند تا بیشتر صحبت کنیم یا خیر.

در سیدبندی بازی های جام جهانی 2018 که از سوی فیفا اعلام شده تیم ملی کرواسی در سید دوم قرار دارد و احتمال اینکه این تیم با تیم ملی ایران در جام جهانی همگروه شود وجود دارد.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More