شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

برزگر: خادم تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون کشتی ندارد

 

منصور برزگر، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و عضو مستعفی شورای فنی فدراسیون کشتی، با بیان اینکه تصمیم رسول خادم در استعفا از ریاست فدراسیون بسیار جدی است و او خیال بازگشت ندارد، گفت: «باید هرچه سریعتر سرپرست فدراسیون کشتی مشخص شود تا کارهای کشتی روی زمین نماند».

منصور برزگر، عضو شورای فنی کشتی آزاد فدراسیون، شنبه ۱۸ فروردین در مصاحبه با خبرنگاران درباره احتمال بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی گفت: «رسول آدم محکمی است و فکر نمی کنم که دیگر برگردد. او چون عقلانی تصمیم می‌گیرد و صحبت‌هایش از روی احساسات نیست، معمولا روی تصمیمش می‌ماند. من هم دوست دارم که خادم به فدراسیون برگردد، اما بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد».

او با بیان اینکه وزارت ورزش برای خروج فدراسیون کشتی از بلاتکلیفی باید سرپرستی جدید برای این فدراسیون منصوب کند، تصریح کرد: «وزارت ورزش باید هر چه سریعتر تکلیف فدراسیون را مشخص کند. همان یک ماه قبل هم بی‌جهت گفتند دوباره به رسول خادم اصرارمی کنیم و احتمالا آن دوستان از خادم شناخت نداشتند. باید هر چه سریعتر سرپرست فدراسیون مشخص شود تا کارهای کشتی روی زمین نماند».

در حالی که بیش از یک ماه از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد هیچ روزنه امیدی برای بازگشت او به فدراسیون دیده نمی‌شود و دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای بررسی مجدد این موضوع و تعیین تکلیف ریاست فدراسیون قرار است دوشنبه، ۲۰ فروردین برگزار شود.

از سوی دیگر درآخرین تلاش‌ها برای بازگشت خادم به فدراسیون کشتی، اعضای مجمع این فدراسیون روز پنجشنبه، ۱۶ فروردین با ارسال نامه‌ای به سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، از او خواستند که در جهت حضور دوباره رسول خادم در ریاست فدراسیون کشتی رایزنی کرده و او را به این کار مجاب کند.

رسول خادم، اوایل اسفندماه سال گذشته با انتشار بیانیه ای ضمن استعفا از ریاست فدراسیون کشتی از مسئوولان رده بالای نظام در مشخص نشدن موضوع رویارویی ورزشکاران ایرانی با حریفان اسرائیلی و احتمال تعلیق ورزش اول ایران به شدت انتقاد کرد و گفت: «اگر قرار است ببازیم همه باید باهم ببازیم».

وزارت ورزش و جوانان نیز پس از مواجهه با استعفای غافلگیرکننده رسول خادم با کناره‌گیری او از ریاست فدراسیون کشتی مخالفت کرد و در اواسط اسفند ۹۶، مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی را تشکیل داد. خادم با اصرار اعضا در این جلسه حضور یافت که دقایقی بعد با تقدیم دوباره استعفای خود به اعضای مجمع فدراسیون کشتی از مسئوولان وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: «حرکت وزارت ورزش در جهت منافع ملی نیست و بهتر است مدیران این وزارتخانه فردی را برای ریاست فدراسیون کشتی انتخاب کنند که با سیاست‌های آن‌ها هماهنگ باشد و بتواند خواسته‌های این وزارتخانه را برآورده کند».

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More