شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

اظهارات مربیان رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن پس از بازی

 

اونای امری، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن با بیان اینکه رئال مستحق صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان بود، گفت:«مطمئنم پاری‌سن ژرمن روزی قهرمان اروپا خواهد شد».

پس از شکست ۲-۱ شب گذشته پاری‌سن ژرمن مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف این تیم از «چمپیونز لیگ» شد اونای امری در مصاحبه با وبسایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا – یوفا گفت:«رئال از ما بهتر بازی کرد. ما می‌خواستیم در نیمه دوم هجومی‌تر بازی کنیم، اما گل حریف و سپس اخراج وراتی کار را دشوار کرد. رئال مادرید با شایستگی صعود کرد. شکست برابر رئال جای ناامیدی ندارد، ولی کنار رفتن از جام در این مرحله ناامید کننده است».

او افزود:«ما تاوان بازی رفت را دادیم. در آن دیدار برای ۸۰ دقیقه تیم برتر میدان بودیم، اما نتوانستیم نتیجه بگیریم».

سرمربی اسپانیایی سن ژرمن درپایان گفت:«ما به ساختن تیمی که بتواند فاتح این جام شود ادامه می دهیم. مطمئنم که پاریسن ژرمن روزی فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد و هواداران آن روز را خواهند دید و من در این لحظه به آینده خودم فکر نمی کنم».

از سوی دیگر زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با ستایش از نمایش برتر بازیکنانش مقابل پاری‌سن ژرمن گفت:«از همان ابتدا برتری‌مان را به حریف دیکته کردیم».

در آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب، رئال مادرید مقابل میزبانش پاری‌سن ژرمن فرانسه به پیروزی ۲-۱ رسید و در مجموع دوبازی رفت و برگشت بابرتری برابر حریف ثروت خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

زین الدین زیدان درباره این پیروزی و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا به شبکه «بی تی اسپورت» گفت:«تبریک به همه بازیکنان. آن‌ها بازی فوق العاده ای را انجام دادند. ما از همان ابتدا قدرت مان را به رخ حریف کشیدیم و ارائه چنین نمایشی اهمیت زیادی داشت. در زمینی دشوار پیروز شدیم و از این بابت بسیار خوشحالیم».

وی افزود:«واقعیت این است که انتخاب یازده بازیکن اصلی برای بازی با پاریسن ژرمن بسیار دشوار بود. همه بازیکنانم را دراختیارداشتم و خوشبختانه تصمیماتم نتیجه داد. همه چیز خوب پیش رفت وحالا یک پله صعود کرده ایم».

سرمربی قهرمان فصل گذشته این بازی‌ها درپایان تصریح کرد:«اتفاق خاصی نیفتاده است و ما تنها موفق به صعود به مرحله یک چهارم شده ایم و حالا باید به بازی های لالیگا فکر کنیم».

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More