شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

استقلال – ذوب آهن؛ جدال حساس منصوریان و قلعه نویی در آزادی

 

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا با برگزاری یک دیدار وارد هفته هفتم می‌شود.

در آغاز بازی‌های این هفته، عصر فردا چهارشنبه، بیست و نهم شهریور، تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

استقلال تهران که تا اینجای فصل لیگ برتر نتایج کابوس‌واری کسب کرده و با کسب تنها 4 امتیاز در رده نازل پانزدهم جدول رده‌بندی قراردارد با روحیه‌ای نامناسب رودرروی مهمان اصفهانی خود قرار می گیرد.

علیرضا منصوریان، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت که پس از شکست هفته قبل مقابل پارس جم جنوبی با انتقاد تند پیشکسوتان و هواداران این تیم مواجه شده در بازی مقابل ذوب آهن کار بسیار سختی پیش رو دارد و درصورت ناکامی دراین مسابقه حساس به احتمال زیاد سمت خود در استقلال از دست خواهد داد.

آبی‌پوشان تهرانی دراین هفته شرایط سختی را سپردی کردند. درابتدای این هفته، هیات مدیره استقلال سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری کاپیتان‌های این تیم را از حضور در تمرین آبی‌پوشان منع کرد، تا این خبر به حواشی این تیم دامن بزند. در ادامه، مصاحبه تنش‌زای، افتخاری، مدیرعامل، ملکی، عضو هیات مدیره و علیرضا منصوریان سرمربی و سید مهدی رحمتی، کاپیتان این تیم در برنامه ورزشی نود، حواشی را در اردوی آبی‌پوشان پیش از بازی با ذوب آهن به اوج خود رساند.

در این مصاحبه طرفین یکدیگر را به مطرح کردن اخبار باشگاه استقلال در رسانه‌ها متهم می‌کردند که بازگو کردن این اتفاقات در برنامه نود نشان داد، وزارت ورزش در انتخاب اعضای اصلح برای هیات مدیره این باشگاه دقت لازم را نداشته و باشگاه استقلال با مسائل و مشکلات عدیده مدیریتی روبرو است. در سوی دیگر میدان، ذوب آهن اصفهان پس از برد 6 به صفر هفته قبل مقابل استقلال خوزستان با روحیه‌ای مضاعف گام به ورزشگاه آزادی خواهد گذاشت.

نکته مهم این بازی، حضور امیر قلعه نویی برروی نیمکت سرمربیگری ذوب آهن اصفهان است. وی پیش از این، سال ها سرمربی تیم استقلال بوده و افتخارات زیادی نیز با این تیم کسب کرده و به طور قطع و یقین، این مربی با شناخت خوبی که از استقلال دارد برای کسب سه امتیازمسابقه رودرروی تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

سایر بازی‌های این هفته نیز پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد که طی آن در مهمترین بازی هفته، پنجشنبه، سی‌ام شهریور، پرسپولیس تهران پس از شکست هفته قبل مقابل پیکان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به دیدار میزبانش سپاهان این شهر می‌رود و جمعه، سی و یکم شهریور، تیم صدرجدولی پارس جنوبی جم مهمان سایپای تهران است و تراکتورسازی در تبریز پذیرای پدیده مشهد خواهد بود.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More