شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

هشدار احمدی‌نژاد به خامنه‌ای درمورد «فاجعه‌ای بزرگ»

 

محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری پیشین، در نامه‌ای به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به وخامت حال حمید بقایی درپی اعتصاب غذا در زندان، خواستار صدور دستور قاطع برای جلوگیری از بروز فاجعه‌ای بزرگ شد.

احمدی‌نژاد در نامه‌ای خطاب به خامنه‌ای که روز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه در وب‌سایت دولت بهار منتشر شده است، با اشاره به اعتصاب غذای حمید بقایی به‌منظور اعتراض به حکم دستگاه قضایی، نوشت که او بی‌گناه است و کوچک‌ترین تخلف مالی ندارد.

در ادامه نامه احمدی‌نژاد آمده است که دستگاه قضایی بدون هیچ سند و مدرک و با هدف سیاسی با حمید بقایی برخورد کرده و او قربانی پروژه تخریب دولت‌های نهم و دهم شده است.

طبق نامه احمدی‌نژاد، بقایی ۱۴ روز در زندان  انفرادی، دست به اعتصاب غذا زده است و اکنون در وضعیت جسمانی وخیمی به‌سر می‌برد.

احمدی‌نژاد در نامه خود، از خامنه‌ای خواسته است که با دستوری قاطع، از بروز فاجعه‌ای بزرگ و خسارات جبران‌ناپذیر جلوگیری کند.

وب‌سایت دولت بهار، نزدیک به محمود احمدی‌نژاد، همچنین روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، در واکنش به انتشار متن حکم قطعی دادگاه حمید بقایی ازسوی قوه‌قضائیه، متن کامل لایحه دفاعیه او برای دادگاه تجدیدنظر را منتشر کرد.

در این لایحه، حمید بقایی درخصوص پشت پرده گرفتن میلیون‌ها یورو و صدهاهزار دلار از قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، افشاگری کرده است.

بقایی مردادماه سال ۹۶ نیز حدود ۲۰ روز در زندان دست به اعتصاب غذا زد و پس از آزادی از زندان گفت: «خیالتان راحت؛ نان حرام قوه‌‌قضائیه را نخوردم!».

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More