شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

جهانگیری: رئیس جمهور برنامه هایش را برای شرکت در مناظره تغییر داد

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در مورد حضور روحانی در مناظره های انتخاباتی گفت: آقای رییس جمهور کارش زیاد است و نمی‌شود گفت هر جلسه‌ای که گذاشته می‌شود باید بیایند؛ البته در مورد مناظره‌ها ایشان گفته‌اند که شرکت می‌کنند. او برنامه‌اش را هم برای شرکت در مناظره تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران در خصوص بحث‌هایی در مورد مناظره‌ها و حضور خودش در مناظره‌ها گفت: من در همه مناظره‌ها شرکت می‌کنم. اگر ده تا مناظره هم بگذارند شرکت می‌کنم.

او در مورد حضور رییس‌جمهور در مناظره‌ها هم گفت: آقای رییس‌جمهور کارش زیاد است و نمی‌شود گفت هر جلسه‌ای که گذاشته می‌شود باید بیایند؛ البته در مورد مناظره‌ها ایشان گفته‌اند که شرکت می‌کنند. او برنامه‌اش را هم برای شرکت در مناظره تغییر داده است.

معاون اول رییس‌جمهور در مورد طرح برخی گمانه زنی‌ها درباره انصراف او قبل از مناظره‌ها گفت: ما تا حالا در زندگی‌مان انصراف ندادیم .

جهانگیری در مورد حضور روز گذشته‌اش در معاونت صدا و سیما گفت: من در آنجا صحبت کردم و خوب بود. من تا به حال 45 دقیقه تنهایی در اتاقی ننشستم که حرف بزنم. این کار از حضور در بین خبرنگاران و در شلوغی خیلی بهتر بود.

او در خصوص اینکه گفته شد روحانی در برنامه ضبطی صدا و سیما شرکت نکرده است، گفت: هر کدام از ما قرار بود برای یک برنامه برویم. برنامه اول را گفتند تکمیل شده بود.

او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران در مورد رییس‌جمهور به مزاح گفت: من سخنگوی رییس‌جمهور نیستم. ما الان رقیبیم ممکن است من چیزی علیه رییس‌جمهور بگویم. البته ما با همه رقبا رفیقیم.

جهانگیری درباره اینکه گفته شده نامزدها بهتر است معاون اول خود را هم معرفی کنند، گفت: هر کسی یک شیوه تبلیغات دارد. من معاون اولم را معرفی نمی‌کنم. معاون اول دولت در خصوص شعار دولتش نیز گفت: شعار را هم معرفی می‌کنیم

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره این که آیا در کابینه دولت بعدی حضور خواهد داشت یا نه؟ با خنده گفت: من امیدوارم رییس جمهور شوم .

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More