شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

معاون دانشگاه چمران اهواز: پیکر بی‌جان یک دانشجوی مفقود شده، پیدا شد

چند روز بعد از مفقود شدن یکی از دانشجویان دانشگاه چمران اهواز به نام «رضا شاهمرادی»، معاون دانشجویی دانشگاه چمران از پیدا شدن پیکر بی‌جان این دانشجو در یکی از مناطق اهواز خبر داد.

رضا شاهمرادی، دانشجو‌ی ۱۹ ساله و اهل اندیمشک در  رشته کامپیوتر دانشگاه چمران تحصیل می‌کرد که روز پنج‌شنبه هفتم آذرماه ، پس از خروج از خوابگاه دانشجویی، هرگز به آنجا بازنگشت.

پس از مفقود شدن این دانشجو، هم‌ خوابگاهی‌های رضا شاهمرادی، موضوع مفقود شدن او را به خانواده‌اش اطلاع دادند و اکنون به گفته مقام‌های دانشگاه چمران جسد این دانشجو، در یک ساختمان نیمه کاره در منطقه بوستان اهواز پیدا شده است. 

علیرضا قدردان، معاون دانشجویی دانشگاه چمران، گفت: «با نهایت تاسف آقای رضا شاهمرادی از دانشجویان این دانشگاه در اواخر هفته گذشته و در خارج از خوابگاه، جان خود را از دست داد و پیکر وی در انتهای خیابان یک منطقه بوستان [شهر اهواز] پیدا شد.»

معاون دانشگاه چمران با بیان اینکه «بر اساس اطلاعات رسمی اعلام شده تاکنون علت مرگ تعیین نشده و از طریق مراجع ذی‌صلاح در حال بررسی و پیگیری است»، گفت: «پس از بررسی‌های تکمیلی قطعا اطلاعات بیشتر منتشر خواهد شد.»

برخی منابع مطلع در دانشگاه چمران مفقود شدن این دانشجو را در پیوند با رویدادهای پس از اعتراضات سراسری عنوان کردند اما قدردان، معاون دانشجویی دانشگاه چمران، گفت: «از دانشجویان درخواست می‌شود تا از نشر شایعات ممانعت کنند، زیرا که نشر اخبار کذب، موجب ناراحتی خانواده وی خواهد شد.»

 اینترنت در استان خوزستان از زمان آغاز اعتراضات به مدت بیش از دو هفته به‌طور کامل قطع بود و دو روز پیش، روز دهم آذر ماه با دسترسی محدود بار دیگر برقرار شد.

مقام‌های دانشگاه چمران اهواز تاکنون توضیح بیشتری درباره مفقود شدن و دلیل جان‌باختن رضا شاهمرادی، دانشجوی ۱۹ ساله این دانشگاه اعلام نکرده‌اند.

تازه چه خبر؟
سازمان حقوق بشر ایران به نقل از منابع آگاه از «مرگ مشکوک» شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در سلول انفرادی زندان تهران بزرگ خبر داد. برادر...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More