شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

شادی مردم در تهران و شهرهای مختلف ایران به‌دنبال راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس و شماری از مردم شامگاه شنبه و در پی پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان سعودی و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در مناطق مختلف تهران و بسیاری از شهرهای ایران به شادی در میادین و خیابان‌ها پرداختند.

در تهران جمعی از مردم و هواداران تیم پرسولیس تهران شامگاه شنبه پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس، در مناطق مختلف پایتخت به خیابان‌ها آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند.

میدان‌های صادقیه و منیریه از جمله مراکز اصلی جشن پیروی هواداران پرسپولیس در تهران بوده است. در میدان منیریه هواداران پرسپولیس به جشن و پایکوبی پرداختند و گروهی دیگر از هواداران نیز سوار بر خودروها و موتورسیکلت‌های خود با در دست داشتن پرچم‌های قرمز پرسپولیس و بوق ممتد خوشحالی خود را ابراز کردند.

در غرب تهران جمعی از مردم و هواداران پرسپولیس با تجمع در میدان صادقیه این میدان را بستند و با در دست داشتن پرچم‌های پرسپولیس و ایران و سر دادن شعارهای در حمایت از تی محبوب خود، اقدام به جشن و پایکوبی کردند. شادی و پایکوبی در این منطقه تا خیابان ستار خان ادامه داشت و در مواردی پسران و دختران با پیاده شدن از خودروها به رقص و پایکوبی در خیابان پرداختند.

در شرق تهران و در تهران پارس نیز شاهد جشن خیابانی شماری از طرفداران پرسپولیس و رقص و پایکوبی آنها بود و شعارهایی در حمایت از این تیم و شایستگی آن برای پیروزی‌های بعد و قهرمانی آسیا سردادند.

در اهواز نیز با صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال جام باشگاه‌های آسیا، جمعی از مردم این شهر به ویژه جوانان طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس در خیابان‌ها به جشن و شادی پرداختن.

 طرفداران پرسپولیس در اهواز در مناطق بلوار ساحلی، کیانپارس، زیتون و میدان مولوی در حالی که پرچم این تیم فوتبال را در دست داشتند پیاده یا سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت، به شادی و پایکوبی پرداختند.

در نقاط دیگر استان خوزستان نیز جوانان جشن و شادی کردند و در خیابان‌های سطح شهر نیز با به صدا درآوردن بوق اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌ها، صعود تیم پرسپولیس به فینال جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفتند.

در قزوین هم از جوانان طرفدار پرسپولیس در خیابان‌های این شهر به جشن و شادی پرداختند. مناطق ولیعصر، میدان مینودر، خیابان نوروزیان شهر قزوین از جمله مناطقی است که در آن طرفداران پرسپولیس در حالی که پرچم این تیم را در دست داشتند، سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.

حرکت همزمان تعداد زیادی از موتورسیکلت‌ها و خودروها در شهر قزوین در برخی از مسیرهای شهر قزوین موجب ایجاد ترافیک سنگین شد و خبرگزاری ایرنا نوشت که  در این مناطق از جمله میدان مینودر «با ورود نیروهای پلیس و وضع محدودیت‌های ترافیکی مدیریت شد».

در شهر پلدختر استان لرستان نیز شماری از جوانان و مردم در خیابان‌ها و میدان‌های این شهر اقدام به شادی و پایکوبی کردند.

 

در شهرهای مختلف استان گیلان از جمله در رشت و آستارا نیز شامگاه شنبه شماری از مردم و هواداران پرسپولیس در چند میدان و خیابان اقدلم به شادی و پایکوبی کردند. در آستارا کاروان خودرویی و موتوری هواداران فوتبال در خیابان‌های آستارا با بوق ممتد و فریادهای شادی بخش همراه بود.

در یزد نیز طرفداران پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل النصر با حضور در خیابان‌ها این پیروزی را جشن گرفتند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شماری از دیگر شهرهای ایران نیز شامگاه شنبه شاهد جشن پیروزی پرپولیس در مقابل النصر و راهیابی به فینال قهرمانی آسیا بوده است.

تازه چه خبر؟
سازمان حقوق بشر ایران به نقل از منابع آگاه از «مرگ مشکوک» شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در سلول انفرادی زندان تهران بزرگ خبر داد. برادر...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More