شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

 به کما رفتن یک دختر ۲۲ ساله در کوهدشت بر اثر ضربه پتک پدر 

 

بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، یک دختر ۲۲ ساله در کوهدشت در استان لرستان با ضربه پتک پدرش «به کما» رفته و پدر نیز با قرص برنج خودکشی کرده است.

به گزارش روزنامه شهروند، پدر این خانواده قصد داشت همسرش را نیز به قتل برساند اما صدای فریاد این زن و حضور همسایگان مانع او شد. این مرد قرص برنج خورده و فوت شده است.

همسر این مرد گفته که شوهرش «اعتیاد» داشته و پیش از این چند بار به آنان «حمله کرده بود». این مرد کارمند بازنشسته شهرداری بود. 

رضا شیروژن، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان، نیز گفت که «احتمال می رود این مرد به علت مصرف مواد مخدر صنعتی دست به چنین اقدامی زده باشد».

او اعلام کرد که «جراحت دختر که حدود ۲۲ سال سن دارد شدید» است. روزنامه شهروند نیز نوشت که او «به کما رفته است».

 در هفته‌های گذشته حداقل شش زن توسط شوهر و یا پدر خود کشته شده‌اند.

روز هشتم تیر نیز تعدادی از سایت‌ها خبر دادند که یک زن در یکی از روستاهای مراغه پس از به آتش کشیده شدن توسط شوهرش در بیمارستان جان باخته است.

سازمان حقوق بشری هه‌نگاو هفته پیش خبر داد که سمیه فتحی زن ۱۸ ساله در کرمانشاه، به اتهام ارتباط با یک جوان توسط پدر، برادر و دیگر اعضای خانوادەاش با خوراندن قرص برنج بە قتل رسیدە است. 

 شامگاه ۲۵ خردادماه در آبادان مردی خواهرش را به اتهام «رابطه نامشروع و خیانت به شوهرش» با ضربات چاقو به قتل رسانده و خود را تحویل مقام‌های قضایی داده بود.

همزمان با قتل این زن، فاطمه برحی، ۱۹ ساله، نیز با ضربات چاقوی حبیب برحی، همسر و پسر عمویش، کشته شد.

پیش از آن رومینا اشرفی، ۱۴ ساله،  جمعه اول خرداد در روستای «سفیدسنگان لمیر» از بخش حویق شهرستان تالش در استان گیلان با داس و به دست پدرش کشته شده بود.

ریحانه عامری، ۲۲ ساله، نیز دیگر قربانی قتل‌های ناموسی بود که در شهر کرمان و به دست پدرش در شامگاه دوشنبه ۲۶ خرداد کشته شد.

تازه چه خبر؟
سازمان حقوق بشر ایران به نقل از منابع آگاه از «مرگ مشکوک» شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در سلول انفرادی زندان تهران بزرگ خبر داد. برادر...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More