شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد

 

رقابت‌های کشتیرقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا که در بانکوک پایتخت تایلند برگزار می‌شود امروز عرفان جعفریان، مهدی عشقی، عباس فروتن و سید مهدی هاشمی کشتی گیران اوزان 46، 54، 85 و 100 کیلوگرم تیم ایران به چهار نشان طلا و میثم زارع  و سید مبین حسینی در اوزان 76 و69 کیلوگرم به یک مدال نقره و یک برنز دست یافتند.

در رقابت‌های امروز و در وزن 46 کیلوگرم، عرفان جعفریان که به دیدار فینال راه یافته بود در این مسابقه مقابل آزادکار قزاقستانی به برتری 10 به صفر رسید و گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

در وزن 54 کیلوگرم، مهدی عشقی در دیدار نهایی با پیروزی 4-2 برابر کشتی‌گیر هندی دومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

در 85 کیلوگرم، عباس فروتن با شکست تمامی حریفانش به دیدار فینال صعود کرد. فروتن در مسابقه پایانی هم کشتی‌گیر ازبکستانی را 8-2 از پیش رو برداشت و به نشان طلا دست یافت و در 100 کیلوگرم، سید مهدی هاشمی با شکست رقیبان خود راهی مسابقه فینال شد و در این دیدار نیز با غلبه بر رقیب ترکمنستانی تعداد مدال‌های طلای ایران را دراین دوره به عدد چهار رساند.

در وزن 76 کیلوگرم، میثم زارع آزادکار تیم ایران به دیدار نهایی راه یافت، اما دراین مسابقه با نتیجه 7-6 مغلوب کشتی‌گیر هندی شد و به نشان نقره قناعت کرد و در وزن 69 کیلوگرم نیز سید مبین حسینی که به دیدار رده‌بندی راه یافته بود مقابل کشتی گیر مغولستانی صاحب برتری شد و به مدال برنز دست یافت.

همچنین دیروز و در روز نخست این بازی ها تیم ایران توسط مرتضی پورمرتضوی و مهدی ویسی در اوزان 58 و 42 کیلوگرم به یک مدال نقره و یک برنز دست یافت.

بدین ترتیب در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا تیم ایران با 4 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز و کسب 79 امتیاز با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های هند و قزاقستان با امتیاز مشابه 72 در رده های دوم و سوم ایستادند.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More